ATI RADEON

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Sob, 26 Mar 2005, 23:16:14 CET

Dnia 26-03-2005, sob o godzinie 22:30 +0100, Wieslaw Kierbedz
napisał(a):

> Tak z boku (nvidiarz) - strasznie się namęczyłem (czytaj, musiałem
> czytać), zanim mój GF 256 DDR przestał się wieszać (wyłączanie PM, opcje
> agp).
> Dzisiaj śmiga równolegle z Voodoo Banshee na Xineama - stabilnie.

Oooo. A mógłbyś napisać coś więcej na temat uzyskania akceleracji z
Banshee (choćby na priva)? Mama ma taką kartę, od kopa nie chciało mi
ruszyć i się nie wgłębiałem w temat, a myślę, że niektóre gry wymagające
akceleracji to by się jej spodobały...
Krystian T

        "errare humanum est..."