[solved] Re: pdflatex

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Nie, 27 Mar 2005, 13:38:45 CEST

On Saturday 26 of March 2005 21:33, Tomasz Olszewski wrote:

> To znaczy jak wolno? U mnie teksowanie niezbyt skomplikowanego (kilka
> stron) pliku na Duronie 1 GHz trwa ok. sekundy ("na oko"; nie mierzyłem).
> To jest wolno czy szybko? ;)
To jest ekstremalnie szybko. U mnie 1 strona zabiera chyba z minutę na
Athlonie XP 1800+. U mnie trwało to jakąś minutę. Ok, już wiem o co chodzi:
trzeba ustawić zmienną środowiskową TEXMF na /usr/share/texmf. Nie dałoby się
tego zrobić tak żeby ścieżka była automatycznie dodawana do globalnych plików
konfiguracyjnych przy instalacji pakietu?

Tomek