[Ra] Coś nie tak z 2.4.28-1 na apollo.net.pl?

ethanak@polip.com ethanak w polip.com
Nie, 27 Mar 2005, 20:11:57 CEST

On Sun, 27 Mar 2005, Marcin Król wrote:

> Jakos nie roumiem powodu zdziwienia...

A... bo o ile pamiętam zawsze jak instalowałem 2.4 to 2.2 szło w odkos...
ale może źle pamiętam.

> Mozesz wyprobowac 2.4.29-2 + iptables z ra-test. U mnie dziala, ale
> chcialbym nie byc jedynym u ktorego dziala nim go przeniose do ready.

A, to jutro spróbuję, dzisiaj już za późno i trzeba trochę poświętować :)

Dzięki!

ethanak