Jakia karta WLAN ?

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Nie, 27 Mar 2005, 21:22:56 CEST

On Sat, Mar 26, 2005 at 06:55:39PM +0100, Sławomir Kawała wrote:

> Orinoco.

Zła odpowiedź. Marka orinoco już kilka razy zmieniała właściciela (teraz
to mają Proxim i Agere) i ze sterownikami nie jest już tak różowo jak
było.  Do nowszych karty Orinoco Gold, opartych na chipsecie Hermes II
są dostępne natywne sterowniki (na stronie Agere, GPL) ale tylko dla
kerneli 2.4. A karty Classic, na tym "starym" chipsecie mają nowy
firmware "by Agere" w którym podobno już np. tryb "monitor" nie działa
(nawet gdy kernel jest odpowiednio spatchowany).

Pozdrowienia,
	Jacek