Jakia karta WLAN ?

Sławomir Kawała slwkk w alternatywa.net
Nie, 27 Mar 2005, 21:41:24 CEST

Dnia Sun, 27 Mar 2005 21:22:56 +0200
Jacek Konieczny <jajcus w bnet.pl> napisal(a||e)s:

> Zła odpowiedź. Marka orinoco już kilka razy zmieniała właściciela
> (teraz to mają Proxim i Agere) i ze sterownikami nie jest już tak
> różowo jak było.

Mozliwe, moje doswiadczenia z orinoco... kumpel przynosi lucent orinoco
gold, wpinam do laptopa z pld, kernel 2.4.x dystrybucyjny, karta
wykrywa, ifconfigiem podnioslem interfejs, all dziala (podlaczylem sie
do sieci wifi). Jednym slowem milo i przyjemnie. Jak jest z nowszymi
kartami tego nie(stety) nie mialem okazji sprawdzic.

--
pozdr. Slawek
JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net