(po ostatnim upgrade) X11-driver-nvidia-1.0.7167-1 + konqueror-3.3.2-1 = zwis X-ów

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 27 Mar 2005, 23:09:58 CEST

Dnia niedziela, 27 marca 2005 22:42, Adam Gapiński napisał:
> Osóbka znana jako Adam Gapiński, wystukała:
Dzięki. Chciałem być pewien.

> Dodam jeszcze, że w dystrybucyjnym KDE i konquerorze. No i działało z
> własnoręcznie budowanymi driverami pod 2.6.8-4.9 i działa z nowym jajem z
> main...
Poprzednio miałem kernel 2.6.10, ale w ferworze update'ów wywaliłem źródła
(binarki zostały) i nie mogę teraz skompilować na nim dla próby nowych
sterów :-/ A na ftp już tego nie ma.

> Jedyna różnica to arch (u mnie athlon) i deko inna grafika niż u Ciebie
> (mój GF 440MX ma 128MB/128b)
Kurczę, najwyraźniej co edycję nie działa inna architektura. 6111-działa na
obu, 6629 - nie działa Athlon, 7167 - nie działa i686. Może na następnym
będą znów działać obie :-( No to ja poczekam.

Dzięki za konsultacje. Pozdrawiam.
--
Łukasz Maśko                                          ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                          GG:   2441498    /\\