Fatal exception in interrupt

Marcin Sztolcman msztolcman w post.pl
Pon, 28 Mar 2005, 00:20:04 CEST

Jacek Konieczny wrote:

> Wymienić.
>
> Ale 100% pewności to trudno mieć. Pamięc może być OK, ale problem
> w płycie głównej może powodować niedziałanie konkretnego modelu lub
> egzemplarza itd....

dokaldnie. do tego objawy czesto beda wskazywac na wszystko inne tylko
nie na pamiec (dlatego tak sie obawiam wziac za ten moj serwerek gdzie
co i rusz cos oopsuje lub segfaultuje, bo nie wiem czy to ram czy
choeera wie co.. ale tez sie niedlugo zacznie chyba od wymiany kostek ;) )
no chyba ze to bedzie to co pisales wczesniej - 2.6.x i xfs (ale Ty
pisales o 2.6.8, a tam na roznych wersjach to samo)

	MySZ

--
Marcin ``MySZ`` Sztolcman :: mailto:http://urzenia.net/email
http://diary.urzenia.net  ::                 spamtest w ber.pl