Problem z Apache2 mod_jk

Bartek Matyszkowicz bartm w mazaniec.int.pl
Pon, 28 Mar 2005, 12:13:20 CEST

Witam. Mam taki problem:
Skompilowałem sobie Tomcata (czemu tego nie ma w paczce??), i teraz
chciałem do Apache'a dodać mod_jk, żeby to połączyć razem...

ściągnąłem źródło, potem zgodnie z INSTALL próbuję odpalić:
./configure --with-apxs2=/usr/sbin/apxs

i dostaje:
no apxs given
need to check for Perl first, apxs depends on it...
checking for perl... /usr/bin/perl
could not find /usr/sbin/apxs
configure: error: You must specify a valid --with-apxs2 path

podczas gdy
[root w mazaniec native2]# cd /usr/sbin
[root w mazaniec sbin]# ls a*
ab  apachectl  apmd  apmd_proxy  apxs  arping

I juz nie wiem, co dalej..
Apache/2.0.53 (Unix) mod_ssl/2.0.53 OpenSSL/0.9.7e DAV/2 PHP/5.0.3
mod_perl/1.999.21 Perl/v5.8.6
(instalacja domyślna, z Poldka).

Ktoś może wie co zrobić?