2.4.29 na 486 nie działa - było Re: [Ra] Coś nie tak z 2.4.28-1 na apollo.net.pl?

ethanak@polip.com ethanak w polip.com
Pon, 28 Mar 2005, 12:41:35 CEST

On Sun, 27 Mar 2005, Marcin Król wrote:

> Mozesz wyprobowac 2.4.29-2 + iptables z ra-test. U mnie dziala, ale
> chcialbym nie byc jedynym u ktorego dziala nim go przeniose do ready.

Nie mogę z przyczyn obiektywnych - ostatni komunikat kernela to:

Kernel compiled for Pentium+, [cośtam] feature required

Konfiguracja poldka:

source = ra-test  ftp://ftp.pld-linux.org/dists/ra/test/i386/

poldek:

poldek> ls -I kernel24*
kernel24-2.4.29-2
kernel24-headers-2.4.29-2

Czyli qpa, panie kolego, qpa!

Znakiem tego trza se bedzie samemu skomplikowac...

ethanak