Wielkanoc

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Pon, 28 Mar 2005, 20:37:57 CEST

On Mon, 28 March 2005 19:52:06 +0200, tligocki w skawina.com.pl wrote:

> Sądząc po stopkach w e-mailach:

> jest to miłośnik Mandrake'a,
> ponadto czytelnik gruplinux-in-pl w yahoogroups.com, lista w flug.org.pl,
> pld-users-pl w pld-linux.org
> oraz sprzedawca najtańszego zegarka w odtwarzaczu mp3, który aktualnie
> jest niedostępny w sprzedaży.

IMHO jednak nie Mandrake, a PLD. Miłośnik PLD. I to największy z największych!
Chce zainstalować PLD, ale czeka aż będzie iso Ac. Czeka od ubiegłego lata...
To już chyba z 9-10 miesięcy czeka. To ja pytam: gdzie jest taki drugi user
coby czekał tak długo? No gdzie? Jeszcze trochę i będzie okrągły rok!
Dlatego IMHO Miesiowi należy się szacunek! I tytuł honorowego usera PLD!

--
Dariusz Laskowski                                Zawsze ktoś na coś marudzi.
darlas at post.pl                                Jedna strona krzywej Gaussa