problem z fglrx i agp

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Nie, 1 Maj 2005, 13:48:30 CEST

Nie mogę uruchomić mojego Radeona z akceleracją, dostaję od X-Serwera
komunikat:
(EE) fglrx[agp] unable to acquire AGP, error xf86_ENODEV
(EE) fglrx[agp] cannot init AGP

Wygenerowałem konfig za pomoca programu fglrxconfig, z obsługą AGP przez
zewnętrzne moduły. Załadowałem moduły nvidia_agp, fglrx. X-y startują
ale z błędem jak powyżej.

kernel: 	kernel-2.6.11.5-3
kernel-video:	kernel-video-firegl-8.10.19-2 w 2.6.11.5_3
X11:		X11-6.8.2-5
driver:		X11-driver-firegl-8.10.19-3

rzuciłem okiem na
http://odin.prohosting.com/wedge01/gentoo-radeon-faq.html ale wszystko
wygląda OK. Zastanawiam się czy ta drobna różnica w wersji
kernel-video-firegl vs X11-driver-firegl ma znaczenie.

--
Paweł Kwiatkowski
e-mail/jid: qwiat {at} pld-linux {dot} org