PLD1.99 AC (2.0?) - reset za resetem a hdparm i DMA

Dariusz Krzempek darek.k.fm w interia.pl
Nie, 1 Maj 2005, 11:23:21 CEST

Witam,

 Mam problem z PLD 2.0 dla i586 a może 1.99Ac? już sam nie wiem co to za
wersja. Na stronie PLD niby pisze 2.0 dla i586 a po zainstalowaniu po
załadowaniu konsoli pisze 1.99AC. No ale to nie jest temate tego maila.

Problem dotyczy prawdopodobnie dysku i DMA. Na PLD1.0 nie miałem problemów
jakich kolwiek z dyskiem SAMSUNG 10GB i płytą z układami ALi. Nawet jak
przekompilowałem kernel na 2.4.29.

Po zmianie systemu na PLD 2.0 (1.99?!? AC) sprzęt zwariował. Za każdym razem
mam reset a w najlepszym wypadku kernel panikuje i system zamraża. Dzieje
się to dokładnie za każdym razem tuż po 01:00 w nocy kiedy uruchamia
się cron.daily. Dysk zaczyna mielić i reset albo kernel zaczyna panikować.

Pomóżcie proszę bo już nie wiem co mam robić. Wyłączyłem DMA dysku,
obsługę IO 32 na 1216bit, ustawiłęm nawet dysk w PIO i nic nie pomaga. W
BIOSie mam wszysytko poustawiane na max. czasy.

Słyszałem że można przy starcie kernelowi podać paramaetry aby wył. np. ACPI
(moja płyta gł. tego nie obsługuje ale licho nie śpi.).

Jeżeli nie rozwiążę tego problemu to będę musiał chyba pożegnać sie z tą
dystrybucją a bardzo nie chcę tego robić bo przypadała mi do gustu jak
żadna. Pozostawiam to jako ostateczność.

Dariusz Krzempek
darek.k.fm w interia.pl
http://www.amiga.poldek.one.pl     Aktualizacja: 10.01.2005

Startuj z INTERIA.PL! >>> http://link.interia.pl/f186c