PLD1.99 AC (2.0?) - reset za resetem a hdparm i DMA

Dariusz Krzempek darek.k.fm w interia.pl
Nie, 1 Maj 2005, 21:40:03 CEST

Cześć Krystian

Dnia 01.05.05, napisałeś:

> Skoro to jest powtarzalne i związane z cron.daily to spróbuj namierzyć
> winowajcę usuwając pojedynczo zadania z cron.daily. Ja obstawiam, że to
> coś z logrotate.

Też tak myślałem. Jednak okazuje się że nawet gdy chcę skożystać z polecenia
find też się wywala. Wystarczy że obciążenie systemu sięga bardzo wyskoko i
dysk zaczyna mielić. Procesor ma bardzo dobre chłodzenie. Pamięci są dobre,
sprawdziłem. Moim zdaniem coś jest skopane z obsługą DMA. Ale jak to obejść?
wyłączanie DMA nic nie daje. Co jeszcze można zrobić?

Dariusz Krzempek
darek.k.fm w interia.pl
http://www.amiga.poldek.one.pl     Aktualizacja: 10.01.2005

Znajdz swoja milosc na wiosne... >>> http://link.interia.pl/f187a