czcionki w kde

gruszek@pogodanet.pl gruszek w pogodanet.pl
Pon, 2 Maj 2005, 22:29:39 CEST

witam,
cos mi sie popsulo z czcionkami w KDE :/
- zamiast polskich (i innych niestandartowych) znakow wyswietlaja mi sie
kwadraciki (po dwa zamiast jednego znaku).
- kiedy w kde stworze plik z nazwa zaweirajaca polskie literki to jest ok.
- w konsoli pod iksami te "zle" znaki poprostu sie nie wyswietlaja (no i
mc wyglada "dziko" ;)
- w konsoli zwyklej (tzn. alt+ctrl+Fn) z czcionkami jest wszystko okej!
- w poldku daje install X11-fonts...blabla...8859-2...blabla --reinstall
i je instaluje i na koniec pisze ze "wystapily bledy podczas instalacji"

co moge na to poradzic?? wszedzie w KDE gdzie sie dalo to ustawilem
kodowanie na ISO-8859-2 a nawet probowalem z innymi ale jest to samo :(