bardzo minimal base na podstawe nowego projektu

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w art4u.pl
Pon, 2 Maj 2005, 00:20:11 CEST

On Sat, 30 Apr 2005, Dariusz Laskowski wrote:
> Ku mojemu zdumieniu, ciągle spotykam w sieci ludzi, którzy zamiast
> zainstalować sobie przez sieć owe 500-600 MB (IMHO typowy desktop)
> - niekoniecznie na raz, można przecież na raty - wolą ściągać
> 9 płyt (czy ile ich tam jest) i z nich (po wypaleniu) instalować...
> A tłumaczą to tym, że muszą tak robić, bo... mają słabe łącze! :-O
> Nic nie rozumiem... Nic a nic... :-)

To pomyśl że ja np mam możliwość sciągnąć z sieci te 9cd w 1 dzień, a mam
znajomych, którzy jadą na gprs'ie i proszą mnie o te cd.

--
Grzegorz 'dzikus' Sterniczuk  grzegorz w art4u.pl