PLD1.99 AC (2.0?) - reset za resetem a hdparm i DMA

l00natyk majkl w op.pl
Pon, 2 Maj 2005, 06:51:38 CEST

On Sun, 01 May 2005 11:23:21 +0200
Dariusz Krzempek <darek.k.fm w interia.pl> nastukał(a):

> Słyszałem że można przy starcie kernelowi podać paramaetry aby wył.
> np. ACPI (moja płyta gł. tego nie obsługuje ale licho nie śpi.).

Jeśli chodzi o to to możesz do lilo dodać: append="pci=routeirq" akurat
to jest jeszcze nie dopracowane i niektóre urządzenia szwankują. Anyway,
ja obstawiam zasilacz, możesz spróbować podkręcić lecz na mój gust to
nie chodzi o woltaż tylko o przeciążenie. Zwyczajnie pamięć wtedy traci
dane i po skoku w takie miejsce masz oops albo reset.

--
Z klasą trzeba
się urodzić, albo za ciężkie pieniądze kupić jej pozory. Danielle Steel: