PLD1.99 AC (2.0?) - reset za resetem a hdparm i DMA

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Pon, 2 Maj 2005, 07:19:43 CEST

On Mon, 2 May 2005 06:51:38 +0200
l00natyk <majkl w op.pl> wrote:

> Jeśli chodzi o to to możesz do lilo dodać: append="pci=routeirq"
> akurat to jest jeszcze nie dopracowane i niektóre urządzenia
> szwankują. Anyway, ja obstawiam zasilacz, możesz spróbować podkręcić
> lecz na mój gust to nie chodzi o woltaż tylko o przeciążenie.
> Zwyczajnie pamięć wtedy traci dane i po skoku w takie miejsce masz
> oops albo reset.

po pierwsze nie potrzebuje pci=routeirq jak nie ma ACPI
po drugie na zasilaczu na którym działało Ra, Ac też będzie.

rozumiem, że wszystkie wcześniej wysnute przsypuszczenia pochodzą z
logów systemowych, które to autor wątku nie omieszkał dołączyć do
swojego postu.

--
Fryderyk Dziarmagowski