PLD1.99 AC (2.0?) - reset za resetem a hdparm i DMA

Dariusz Krzempek darek.k.fm w interia.pl
Pon, 2 Maj 2005, 08:52:01 CEST

Cześć Marcin

Dnia 01.05.05, napisałeś:

> Jezeli komp sie wywala/resetuje to:

> 1. Moga byc walniete pamieci. Ale pisales, ze sprawdziles wiec to pewnie
> nie to.

na 100% nie to.

> 2. Moze byc walniety procek. Wystarczy np ze raz sie przygrzeje przy
> awarii wentylatora. Chocbys nie wiem jak go potem chlodzil, bedzie sie
> wywalal.

Mam 2 takie procesory i na obu dzieje się to samo.

> 3. Walnieta plyta glowna. Np kondensator. Wcale nie music byc
> "wybulony". Wystarczy ze nie dziala tak jak powinien.

Wykluczone. Na PLD1.0 z kernelem 2.4.29 wszystytko chodziło 24/24 i nie było
takich problemów.

> 4. Walniety zasilacz. Kiedys mailem taka resetujaca sie przy obciazeniu
> maszyne. Wymiana zasilacza rozwiazala problem.

Mało prawdopodobne - patrz wyżej.
Poza tym przyszło mi to do głowy i zmieżyłem napięcia. Zasilacz ładnie
trzyma parametry przy obciążeniu.

> Jezeli natomiast wiesza sie lub wywala przy wiekszej ilosci operacji
> dyskowych to zaczalbym od zmiany tasmy do hdd. Jak to nic nie da to
> przepieci na drugi kontroler, jak to nic nie da to na zewnetrzny
> kontroler. Ostatecznie podmiana dysku. W koncu znajdziesz winowajce :)

To nieco kosztowne. Szczególnie jak się popatrzy na to z punktu widzenia że
na PLD1.0 chodziło wszystko super. Szkoda że USB i modemy neo. nie chcą na
tej wersji chodzić jak potrzeba.

Dariusz Krzempek
darek.k.fm w interia.pl
http://www.amiga.poldek.one.pl     Aktualizacja: 10.01.2005