PLD1.99 AC (2.0?) - reset za resetem a hdparm i DMA

Dariusz Krzempek darek.k.fm w interia.pl
Wto, 3 Maj 2005, 10:45:39 CEST

Cześć Marcin

Dnia 02.05.05, napisałeś:

> Plyta moze pasc nagle, z dnia na dzien.

Owszem, zgadzam się w 100%. Ale żeby akurat przy przejściu na PLD2.0 ?
To bardzo mało prawdopodobne.

> Znaczy na czym usb i modemy neo nie chca chodzic? na Ra? Bzdura. Te co
> stawialem chodza ladnie do dzis. Wlasny kompilat kernela i eagle-usb
> zbudowany z CVS'u.

PLD 1.0, kompilowany kernel 2.4.29 + iptables 1.2.11. Kompilowane narzędzia
dla Speedtouch USB. Eagle może i działa ale nie speed touch i problemy z
modem_run o sterowniku nie wspomnę. Walczyłem z tym ponad tydzień codziennie
po kilka godzin wkońcu człowiek się poddaje. A więc Twoja bzdura dotyczy
zapewne modemów Eagle ale jak się ma do SpeedTouch 330 ? Bo ja śmiem
twierdzić że bzdurą jest aby te modemy chodziły na 2.4.x. Opinia na
podstawie własnego doświadczenia.

Dariusz Krzempek
darek.k.fm w interia.pl
http://www.amiga.poldek.one.pl     Aktualizacja: 10.01.2005

500 MB na poczte i strony WWW juz za 122 zl rocznie
>>> http://link.interia.pl/f1879