[OT] Co nie działa na amd64.

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Śro, 4 Maj 2005, 09:33:34 CEST

czesc

staję przed zakupem nowego sprzętu na serwer Xów

więc się pytam użytkowników co nie działa na amd64,
a głównie interesuje mnie:

- openoffice >1.1.2, szczególnie oocalc + ODBC
- mozilla
- thunderbird (aktualnie kompilat ze strony)
- firefox (kompilat pldowski)
- WindowMaker (aktualnie 0.8*)
- galeon (to praktycznie na wymarciu u mnie ;-) )
- opera (aktualnie 7.54u-1, bez tego ciężko mi się obejść)
- flash do przeglądarek (aktualnie od macromedi)
- java do przeglądarek (aktualnie mam sunowską)
- dosemu + xdos (parę starych palikacji dosowych, napisanych
  w czymś takim jak clipper), czyli czy dosemu działa ?
- gimp
- eog
- xv
Aktualnie wygodniej mi mieć PLD na wszsytkich maszynach łącznie
z tymi Xami niż jakieś RH/FC/coś_innego_tm

Czy lepiej się rozejrzeć za 2xp4-xeon :> (czyli i686) ?
A sobie pod biurko kupić amd64 ?

Wasz abram.

--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba