czcionki w kde

gruszek@pogodanet.pl gruszek w pogodanet.pl
Wto, 3 Maj 2005, 19:59:54 CEST

gruszek w pogodanet.pl napisał(a):

> ale nic w GDM nei zmienialem, ten mkomunikat zaczal sie pojawiac po
> wykonaniu opisanej przez Ciebie operacji ;) (acha i jeszcze firefox mi
> teraz nie chce dzialac ale nie wiem czy to przez to)

a jednak nie, okazalo sie ze polskie znaki szaleja kiedy mam
zainstalowany pakiet glibc-localedb-all ale kiedy go odinstaluje to
znowu KDE (czy moze GDM) sie pluje o ta czcionke PL.UTF8 :(
po wpisaniu w poldku desc glibc-localedb-all pojawila sie informacja w
opisie ze ta paczka jest duza i ze zeby miec cos mniejszego to trzeba
miec localedb-src i wygenereowac costam za pomoca localedb-gen...
i wszystko by bylo w porzadku gdyby nie to dziwne PL.UTF8 :(
czy ktos wie jak zlikwodowac ten komunikat? w ustawieniach GDM nie ma
nic o kodowaniu