[spam] pytanie dotyczące terminala

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Czw, 5 Maj 2005, 23:18:18 CEST

Michal Koziorowski wrote:

> Michal Koziorowski rzekl:

> Bardzo dziękuję za odpowiedź. Pomogłeś mi bardzo.

Jest jeszcze jakaś możliwość wykrycia zmiany rozmiaru terminala, ale nie
wiem dokładnie jak to działa. jack (taki ripper do muzyki, jest u nas w
jack.spec) ma jakieś łatki dla pythonowych bindingsów do ncurses. Może
tam najłetwiej sprawdzić jak to się robi...

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa