nagios and rrdtool graph

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Sob, 7 Maj 2005, 01:35:06 CEST

Dnia 07-05-2005, sob o godzinie 00:45 +0200, Pawel Koska napisał(a):

> Ja korzystam właśnie z tego:
> http://nagiosgraph.sourceforge.net/
> Szczerze mówiąc nie powiem by mi się podobał, ale jakoś nie mam czasu/chęci by
> po testować coś innego.

spróbuj nagios-graphera  potestowac jest juz paczka w repo, pozostało
tylko dodac patche na domyslne configi i sprawdzic jak sie integruje

PS przyznałeś sie ze uzywasz nagiosa troszke cie pomęczę ;)
potrzebuje skonfigurowac sprawdznie stacji roboczych które raz sa
włączone raz nie mógłbyś mi podrzucić pomysł jak najlepiej skonfigurować
by przy wyłączonej stacji nie było generowania fałszywyh alarmów ,
stacje sa sprawdzane po ICMP i SNMP

--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl