Smycze PLD

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 7 Maj 2005, 19:59:10 CEST

Dnia sobota, 7 maja 2005 19:42, Paweł Kwiatkowski napisał:
> Chcę kupić smycz, może znajdą się chętni i zamówi się kolejną partię...

Jeśli byłyby identyczne z poprzednimi, to ja nie jestem zainteresowany.

Ale jeśli miałaby to być jakaś wersja 2.0 z update'ami (może tym razem z
uwzględnieniem tego, co się niektórym nie podobało w wersji poprzedniej),
to ja się piszę.

--
Łukasz Maśko                              JID: paranoid w jabberpl.org    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                          GG:   2441498    /\\