Re: [spam] pytanie dotyczące terminala

kasprzol@o2.pl kasprzol w o2.pl
Sob, 7 Maj 2005, 20:14:30 CEST

Dnia Thursday 05 May 2005 23:18, Jakub Piotr Cłapa napisał:
> [...]
zainteresowany

> Jest jeszcze jakaś możliwość wykrycia zmiany rozmiaru terminala,
ale nie
> wiem dokładnie jak to działa. jack (taki ripper do muzyki, jest
u nas w
> jack.spec) ma jakieś łatki dla pythonowych bindingsów do
ncurses. Może
> tam najłetwiej sprawdzić jak to się robi...

info libc -> Signal Handling -> Standard Signals -> Miscellaneous
Signals -> SIGWINCH

P.S.
Sorry, że z webmaila i że zepsułem wątek, ale po upgradzie kmaila
do 3.4 z test przestało działać wysyłanie maili, a po downgradzie
do 3.3 kmail wogóle nie chciał się uruchomić (problemy z dostępem
do ~/Mail).

--
pozdrawiam - Maciej "Kasprzol" Kasprzyk
http://home.wi.ps.pl/~mkasprzyk/          Linux Registered User #