nagios and rrdtool graph

Pawel Koska pawel w artfan.net
Nie, 8 Maj 2005, 16:38:45 CEST

Dnia sobota 07 maj 2005 18:57, Michał Panasiewicz napisał:

> to niedobrze zmartwiłeś mnie tym, mam nadzieje ze w v 2.0 to działa.

Jednak to może być spowodowane błędem w konfiguracji. Jak będę uruchamiał
Nagiosa 2.0 to dodam kilka hostów "z palca" i zobaczę jak to będzie działać.

> chętnie obejrzałbym konfigi :) jesli nie tajne/poufne :)

Spoko, to co tajne/poufne to sie powycina z konfigów i resztę będzie można
chyba pokazać :-)
Ja za to chętnie bym zobaczył jak można po snmp monitorować hosty.

> bardzo chetnie :)
> tez na razie mam wersje 1.2 u siebie.

Już mam plan by się z poniedziałku zabrać za Nagios 2.0 beta3 i może wreszcie
zrobię to porządnie. Tylko ciągle się zastanawiam czy nie lepiej poczekać aż
wyjdzie finalna wersja.

Dzięki za linki, przydadzą się :)

> udało mi sie zebrać kolekcje linków do róznych wtyczek nagiosa, po
> niewielkich poprawkach pieknie chodza w PLD, przeważnie są w perlu
> pisane, postaram sie sukcesywnie powrzucać to co mam do któregos pakietu
> (pewnie nagios-plugin-contrib) pytanie moje tylko jak w specu rozwiazac
> kwestie dopisania wtyczki do /etc/nagios/checkcommand.cfg.

Tu to nie wiem, może lepiej wrzucać przykłady do /usr/share/doc/ ?

Paweł