[Fwd: Re: usbstick i automatyczne montowanie]

Pon, 9 Maj 2005, 00:15:34 CEST

Michal Koziorowski napisał(a):

>Oj chyba nie o konfiguracje tu chodzi. Przeciez jak zamontuje urzadzenie
>supermountem to bedzie ono zamontowane i jak je wyjme to ikonka nadal
>bedzie na pulpicie kde

Popełniłem skrypcik prowizorkę do supermounta.

ftp://farba.eu.org/pub/linux/misc/supermount-CD-desktop.sh.gz

Dla cd odnajduje również nazwę płyty (isoinfo z cdrtools).
Dla innych powinien używać nazwy punktu montowania.
Potrzebne prawa odczytu /proc/fs/supermount/subfs i /etc/fstab.
Czyli user w grupie proc.
Startuję go z xinitrc (może być dodany do sesji również).
Użytkowanie:
skonfigurować supermounta, podmontować,
uruchomić, wkładać/wyjmować (nośniki oczywiście)

Nie ubijać przez kill/killall - usunąć ~/tmp/SPCDDSK.lock

WK