[OT] konfiguracja - motherboard

Marcin Sztolcman msztolcman w post.pl
Pon, 16 Maj 2005, 17:03:31 CEST

Paweł Zaskórski wrote:

> Z ciekawości - działasz w chroocie, czy jak? Co Ci zwraca arch?

chodzilo mi o cos innego: mozna, jesli sie ktos obawia ze cos jeszcze
nie dzialac, zainstalowac wersje 32bit, a pozniej jak wszystko bedzie
ok, to wrocic do natywnej 64 bit :)
na serwerze nie uzywam niczego 32bitowego, ale w ramach testow jakic
czas temu (ponad pol roku) instalowalem wersje 32bit i wszystko dzialalo
bez problemow

$ arch
x86_64

	MySZ