KARTA TV

wsztacha@rudy.mif.pg.gda.pl wsztacha w rudy.mif.pg.gda.pl
Śro, 18 Maj 2005, 01:07:21 CEST

Witam!

Z gory przepraszam ze zawracam glowe takim trywialnym problemem:)  Ale nie
jestem zaawansowanym uzytkownikiem linuxa.... jeszcze:) Posiadam PLD 2.0
i chcialbym zainstalowac karte tv. lspci daje mi taki wynik:

00:0a.0 Multimedia controller: Philips Semiconductors SAA7139 (rev 01)

Probowalem ja zainstalowac na wszelkie mozliwe sposoby jakie znalazlem w
internecie...dopisywalem w modprobe.conf .... ale wynik jest zawsze ten
sam...
proba odpalenia xawtv konczy sie komunikatem:

This is xawtv-3.94, running on Linux/i686 (2.6.11.5-3)
WARNING: Your X-Server has no DGA support.
can't open /dev/video0: No such device
v4l-conf had some trouble, trying to continue anyway
v4l2: open /dev/video0: Nie ma takiego urz?dzenia
v4l2: open /dev/video0: Nie ma takiego urz?dzenia
v4l: open /dev/video0: Nie ma takiego urz?dzenia
no video grabber device available

Bylbym wdzieczny za jakakolwiek pomoc. Z gory dziekuje.