budowanie modułów jądra

Radosław Kintzi radek w rakin.eu.org
Śro, 18 Maj 2005, 10:11:29 CEST

Wojciech 'Sas' Cięciwa napisał(a):

>[...]
>
>A może cos bliżej ??
>skąd są źródła ?
>Zawsze ktoś z Nas może zrobić z tego pakiet.

Chciałem tylko pokazać jak wykłada się budowanie z oryginalnego
Makefile. Widać doskonale, że autorzy zalecają budować to jak następuje:

make -C /lib/modules/2.6.11.5-3/build SUBDIRS=/home/users/radek/Desktop/fritz/src module

Ale z naszymi źródłami kernela to nie działa. Źródła są tutaj (tyle że
nie OpenSource niestety):
ftp://ftp.avm.de/cardware/fritzcrd.pci/linux/suse.91/

Jeżeli dasz radę przygotować speca bardzo mi to pomoże.

>Popatrz jak to się robi w jakiś spec z modułami kernela.

Możesz podać jakieś konkretne przykłady, czegoś co jest podobnie
budowane. Może uda mi się samemu podziałać ze specem

Pozdrawiam,
Radosław Kintzi