[OT] Monitoring

Jan Widel jwnews w debian.maszyna.pl
Śro, 18 Maj 2005, 18:21:24 CEST

Mateusz Korniak napisał(a):

>Do kompresji video na procu prawie na pewno nie.

Dlatego myślałem o karcie, która wspiera HW kompresje

>Pewnie by stykła. Wątpie czy pójdzie pod linuxem. I jesczcze bardziej wątpie
>czy pójdzie z HW nagrywaniem do mpeg4 .a bez tego to potrzeba sporej mocy
>(współczesnego proca) aby skompresować...

Hmm, układ to Connexant 878a (bt878a), podobno działa pod pingwinem:)
Ale byłoby miło gdyby się znalazł ktoś mający taką karte i toi potwierdził:)

Jan Wideł
http://debian.maszyna.pl   | 	jasiek(at)debian.maszyna.pl
PLD Linux Developer 	   | 	jasw(at)pld-linux.org