Amavis + xls

pch3l4@linux.e-cen.pl pch3l4 w linux.e-cen.pl
Śro, 18 Maj 2005, 18:34:05 CEST

> On Wed, 18 May 2005, Wieslaw Kierbedz wrote:
> [...]
>
> Albo zapakuj to zip-em i zabezpiecz hasłem. Wtedy antywir tego nie otworzy
> i nie przeskanuje, powinien wysłać.

ale wiesz, ten serwer stoi w pewnej firmie co zajmuje sie cateringiem i
oni wysylaja oferty w exelu i poprostu musi im ta poczta przechodzic mimo
tego faktu, ze jest wirus, a antywirusa nie moge wylaczyc bo wtedy beda
gadac, ze im przychodza wirusy, a watpie zeby ich informatyk sie zgodzil
na taki manewr z zip-em, bo to jest tego za duzo; oni maja ok 300 skrzynek
pocztowych i dzien w dzien wysylaja oferty

gg:2906008
pozdrawiam
pch3l4