Amavis + xls

Michal 'lipek' Lipka lipek w irc.pl
Śro, 18 Maj 2005, 18:55:30 CEST

On Wed, 18 May 2005 pch3l4 w linux.e-cen.pl wrote:

> ale wiesz, ten serwer stoi w pewnej firmie co zajmuje sie cateringiem i
> oni wysylaja oferty w exelu i poprostu musi im ta poczta przechodzic mimo
> tego faktu, ze jest wirus, a antywirusa nie moge wylaczyc bo wtedy beda
> gadac, ze im przychodza wirusy, a watpie zeby ich informatyk sie zgodzil
> na taki manewr z zip-em, bo to jest tego za duzo; oni maja ok 300 skrzynek
> pocztowych i dzien w dzien wysylaja oferty

może można dopisać nadawców których poczta nie będzie sprawdzana? (albo ew
wyłączyć sprawdzanie poczty wychodzącej?)

chociaż ja to bym się zajął problemem od środka - wyeliminowaniem wirusów
w firmie - jest trochę bezpłatnych programów antywirusowych.jedna nocka i
problem z głowy też na przyszłość..

inna sprawa jest że jakbym dostał ofertę zawierającą wirusy od firmy
cateringowej to już bym nie chciał sprawdzać co zawiera ich jedzenie i kto
na co musiał przymknąć oko aby zostało dopuszczone do spożycia ;)
pozdrawiam

--
Michał 'lipek' Lipka