omijanie ograniczen dzieki openproxy

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Pią, 20 Maj 2005, 00:33:48 CEST

Dnia 19-05-2005, czw o godzinie 23:34 +0200, Michal 'lipek' Lipka
napisał(a):
> Witam
> do tej pory w mojej małej sieci wszystko działało pięknie: userzy mieli
> poprzycinane pasma tak jak mi się zachciało i dodatkowo pewne serwery były
> dla pewnych użytkowników powycinane za pomocą iptables (dla wygody
> rozważań weźmiemy serwer www.onet.pl - 213.180.130.200 i usera
> 192.168.0.1)
> regułka wygląda tak:
> iptables -A FORWARD -s 213.180.130.200 -d 192.168.0.1 -i ppp0 -o eth0 -p \
> tcp -j DROP
> (ppp0 to interfejs do internetu,eth0 do sieci wewnętrznej)
> [...]

nie wiem po co ci to ale prosze:
zezwalasz na łacznosc tylko na okreslonych portach, robisz lokalne proxy
i wszystko przekierowujesz na nie, odpowiednia konfiguracja lokalnego
proxy

--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl