omijanie ograniczen dzieki openproxy - OT

Wieslaw Kierbedz WieslawKierbedz w farba.eu.org
Pią, 20 Maj 2005, 10:39:45 CEST

Miesiu napisał(a):

>Chyba pozostanie Ci tylko analiza zagnieżdżonych nagłówków pakietów - ale nie
>znam programów co będą robiły to w locie i można by je było umieścić w
>regulce.
>
>A swoją drogą - to czy Oproxy nie powstają właśnie aby unieszkodliwiać takich
>tyranów jak Ty?

Przepr. za wtręt odległy od problemu.
W wielu miejscach próbuje się ograniczać pracownikom możliwości, zamiast
rozliczać z wyników.
Jaki to ma sens? Nie trzeba stać nad karkiem, nie trzeba nic (za dużo)
wyłączać.
Wystarczy kontrolować rezultaty pracy.
A temu, co na to oproxy wpadł należy się jakaś nagroda - niech korzysta ;).

Ponadto, jeśli firma tak restrykcyjnie traktuje zajęcia pracowników -
powyłączać w profilach moliwość instalacji oprogramowania,
zablokować czyszcnie historii, logować i sprawdzać, sprawdzać,
sprawdzać, sprawdzać, sprawdzać, sprawdzać, sprawdzać, sprawdzać,
--
WK