omijanie ograniczen dzieki openproxy

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Pią, 20 Maj 2005, 07:05:32 CEST

Dnia piątek, 20 maja 2005 01:28, Michal 'lipek' Lipka napisał:
> czy zainstalowanie serwera proxy także u mnie spowoduje że będę "widział"
> rzeczywiste zamiary użytkownika? (wysłanie do proxy 2.2.2.2 prośby o
> stronę 1.1.1.1) ?

Chyba pozostanie Ci tylko analiza zagnieżdżonych nagłówków pakietów - ale nie
znam programów co będą robiły to w locie i można by je było umieścić w
regulce.

A swoją drogą - to czy Oproxy nie powstają właśnie aby unieszkodliwiać takich
tyranów jak Ty?

Miesiu
--
ZOBACZ NAJTAŃSZY W POLSCE PLAYER MP3 W ZEGARKU NA RĘKĘ:
http://www.swistak.pl/user_info_aukcje.html?sort=cena_obecna&id=46307