[OT] Co to jest informatyk z prawdziwego zdarzenia ( było: Re: Amavis + xls)

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Pią, 20 Maj 2005, 12:41:00 CEST

Dnia piątek, 20 maja 2005 09:59, Artur Flinta napisał:

> I tu się mylisz, bo ciężarówkę wybiera księgowy (koszta eksploatacji) -
> jeżeli idzie o ciągnik siodłowy :) Najczęściej jest to ta sama firma co
> inne modele (chyba, że są niezadowoleni) by obniżyć koszta serwisowania.
> Kierowca jako najsłabiej opłacane ogniwo w takich firmach ma najmniej do
> powiedzenia czym będzie jeździł. Zresztą ciężarówki renomowanych firm są
> do siebie mocno zbliżone jeżeli idzie o wygodę i komfort obsługi.

Jedna konkurencja co myślałą tak jak piszesz - Panie świeć nad jej duszą - już
nam nie zagraża - a druga - gdzie kierowcy poszli do prezesa i powiedzieli co
chcą a stare graty na złom niestety nadal jest silna.

Oczywiście kwestia czy kierowcy są poważni, czy dostaną czegoś extra od salonu
z samochowami, itd zawsze pozostaje otwarta.

Ja poszedłem do szefa, dogadałem się i kupiłem do firmy nową płytę + dysk +
CPU + pamięć + zasilacz + mysz co sam chciałem a stare wywaliłem, co kupił
zaskórnik szefa - dokładnie to mu sprezentowałem i teraz płacze, że nawet
Windows mu się wiesza na tym.

Moja teoria - pracownik musi mieć swoje narzędzia pracy - nawet jeśli
formalnym właścicielem/sponsorem jest firma.

Miesiu
--
ZOBACZ NAJTAŃSZY W POLSCE PLAYER MP3 W ZEGARKU NA RĘKĘ:
http://www.swistak.pl/user_info_aukcje.html?sort=cena_obecna&id=46307