gnome

Kamil Kosiński paladine w pld-dc.org
Pią, 20 Maj 2005, 15:13:08 CEST

Dnia 20-05-2005, pią o godzinie 15:00 +0200, Robert Kurowski napisał(a):

> Jest metapackage-gnome (no przynajmniej bylo), ale zdaje sie tam bylo
> jeszcze 2.8.1
1. Jest i tak, tam jest stare GNOME jeszcze. Nie wiem jak inni
(freetz?), ale ja się zastanawiam (i dlatego przynajmniej ja nie
podbiłem tam wszystkiego do 2.10.X), czy go nie odchudzić, żeby zawierał
tylko podstawowy zestaw bez themesów, evolutiona itd. itp.
2. http://pl.docs.pld-linux.org/x_gnome.html

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux,org