Re[2]: [OT] Co to jest informatyk z prawdziwego zdarzenia (było: Re: Amavis + xls)

jwjurek_onet jwjurek w poczta.onet.pl
Pią, 20 Maj 2005, 15:57:04 CEST

Witaj Dariusz,

W Twoim liście datowanym 20 maja 2005 (13:06:28) można przeczytać:

DW> <ciach>

DW> czyżbym zapomniał napisać, o wyjątkach od reguły ? Zważ, że ani razu nie
DW> napisałem, że _wszyscy_ samoukowie są do bani i że _wszyscy_ po studiach
DW> to theBesciaki ;)

Czy wszystkim  trzeba zaplikować  abecadło zycia. Weżcie na
wstrzymanie.

--
Pozdrowienia,
 jwjurek_onet                            mailto:jwjurek w poczta.onet.pl