gnome

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Pią, 20 Maj 2005, 16:03:54 CEST

On Fri, 20 May 2005 13:27:29 +0200, Michal Koziorowski wrote:

> Czy jest może jakiś metapakiet instalujący podstawowe pakiety gnome?

Jest, ale nieaktualny. Poza tym IMHO i tak ciągnął za sobą stanowczo za dużo.

> Bo w sumie to nie wiem co muszę zainstalować, żeby gnome działał
> poprawnie.

# poldek --install gnome-applets gnome-audio gnome-desktop gnome-media gnome-session gnome-terminal metacity nautilus

Resztę załatwią zależności.

--
Dariusz Laskowski           Przemysław Walasek: Profesor Miodek mówił kiedyś,
darlas at post.pl                               że pisze się: A h.. z tym.