[OT] Co to jest informatyk z prawdziwego zdarzenia (by³o: Re: Amavis + xls)

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Sob, 28 Maj 2005, 14:36:40 CEST

Dnia 19-05-2005, czw o godzinie 14:32 +0200, Miro Ziemski napisa³(a):

> Czy móg³by¶ zdefiniowaæ pojêcie "informatyka z prawdziwego zdarzenia"?
> Bo ja znam kilku takich po studiach i z certyfikatami, którzy w³a¶nie
> maj± problem ze wszystkim co maj± zrobiæ a znam te¿ takich "samouków z
> zami³owania", którzy jako¶ zawsze potrafi±.

Moja ulubione zdanie wypowiedziane prze INFORMATYKA konczacego studia
zawodowe na kierunku informatyka, w dniu obrony pracy dyplomowej
(licencjat)

"A jak przejsc na dyskietke ?"

PS. jakby ktos nie pamietal: dos i a: :))))

TiweK

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl