tapeciarstwo

Kamil Kosiński paladine w pld-dc.org
Nie, 22 Maj 2005, 01:23:17 CEST

On Fri, 20 May 2005 23:56:32 +0200
Wieslaw Kierbedz <WieslawKierbedz w farba.eu.org> wrote:

> Cóż. Idea umieszczenia tych tapet na gnome-look była prosta - trochę
> reklamy dla PLD.
Dokładnie. A to, że fajnie by było mieć cały PLDowy artwork w jednym
miejscu to inna sprawa.

> Jednak gdyby był on głównym źródłem to, "niepolitycznie" - bardzo
> przepraszam, to nie złośliwość - spadłaby "odwiedzalność" gnome-look
> przez użytkowników pld i "siła oddziaływania" tych obrazków na innych
> odwiedzających ogólny serwis.
Racja. Dobrze by było raz (no może nie raz) a dobrze przyatakować gnome-
look nowymi tapetami i splashami (coś nowego co kilka dni) ;)

> Palladine - dzięki za "impuls" (kopa?).
  ^^^^^^^^^
Kopa to dostaniesz! ;)

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux.org