tapeciarstwo

Robert Kurowski koorek w gmail.com
Nie, 22 Maj 2005, 10:48:49 CEST

On 5/22/05, Kamil Kosiński <paladine w pld-dc.org> wrote:
> Dokładnie. A to, że fajnie by było mieć cały PLDowy artwork w jednym
> miejscu to inna sprawa.

Hmm, reklama ok. Ale imo to najpierw by trza miec takie cudo co "just
works", hmmm moze inaczej, takie co jest! Wydaje mi sie, ze tapetki i
innego rodzaju themsy ogladaja raczej zwykli userzy. Dla nich wazne
jest aby to co zainstaluja poprostu dzialalo. W chwili obecnej nie
polecalbym PLD zwylemu uzytkownikowi, chyba ze ma samozaparcie i checi
poznawcze. Moze jak PLD Workstation ujzy swiatlo dzienne to sie
pomysli.

> Racja. Dobrze by było raz (no może nie raz) a dobrze przyatakować gnome-
> look nowymi tapetami i splashami (coś nowego co kilka dni) ;)

No to może przygotować powiedzmy z 10 tapet i splash screenow etc i
puszczac sukcesywnie... bo robienie na szybko i zeby to odstraszalio
to nie ma sensu.

---
Robert 'koorek' Kurowski
JID: koorek w pld-linux.org