tapeciarstwo

Kamil Kosiński paladine w pld-dc.org
Nie, 22 Maj 2005, 11:15:18 CEST

On Sun, 22 May 2005 10:48:49 +0200
Robert Kurowski <koorek w gmail.com> wrote:

> Hmm, reklama ok. Ale imo to najpierw by trza miec takie cudo co "just
> works", hmmm moze inaczej, takie co jest! Wydaje mi sie, ze tapetki i
                             ^^^^^^^^^^^^^^
Z tym się zgodzę :)

> innego rodzaju themsy ogladaja raczej zwykli userzy. Dla nich wazne
> jest aby to co zainstaluja poprostu dzialalo. W chwili obecnej nie
> polecalbym PLD zwylemu uzytkownikowi, chyba ze ma samozaparcie i checi
> poznawcze. Moze jak PLD Workstation ujzy swiatlo dzienne to sie
> pomysli.
PLD Workstation? Chyba o czymś nie wiem. To jakiś nowy projekt bardziej
przyjzany dla userów?
Mnie osobiście nie zależy na userach, co nie mają samozaparcia i nie
chcą grzebać :) Mamy za mało developerów, żeby mieć takich userów.
Więcej userów (z chęcią poznawczą) = więcej developerów. Więcej
developerów = więcej userów (miejmy nadzieję).

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux.org