omijanie ograniczen dzieki openproxy

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Pon, 23 Maj 2005, 07:02:59 CEST

Dnia niedziela, 22 maja 2005 19:04, Jacek Konieczny napisał:

> A obsłużyć klienta w okienku gadając z kimś na chacie, czy grając w grę?

Precież napisałem - >>>jeśli umiesz<<<.  Jak ktoś ma 2 głowy to może ale jak
tylko jedną u nie umie oderwać wzroku - to sprawa jest jasna, że może sie
gapić tylko w okienko.

> A jak ocenić wyniki, jeśli nie wiesz jak one wyglądają bez czatów?

Dajesz zadanie i patrzysz jak/kiedy jest wykonane.

> Ale jeśli ktoś chce mieć coś _konkretnego_ odblokowane, to wystarczy, że
> przekona szefa, że mu to w pracy nie będzie przeszkadzać. Dla wszystkich
> odblokowane jest kilka internetowych radiostacji, a większość

pewnie te co nadają na porcie 80 np Digital Imported.

> pracowników ma przepuszczone różne inne usługi. Ale przynajmniej wiadomo
> kto w jaki sposób z Internetu korzysta. A ile spyware przy okazji
> wypłynęło...

Jak procaownik nabroi to przecież pracownik ponosi odpowiedzialność.

> Tu nawet nie chodzi o kontrolę tego co robią pracownicy, ale
> bezpieczeństwo sieci. Nie ma szans wykryć coś podejrzanego w sieci,
> gdzie wszystko jest dozwolone.

Zawsze pracownik może Cię przechytrzyć - pojawiają się nowe sposoby w myśl
wojejjnej zasady, że jak ktoś wymyślił miecz to drugi tarczę, wtedy ten
pierwszy topór i dziś mamy atomówkę.  Musi być jasno postawione do czrgo
służy komputer i pierwszym rzędzie a dopiero co można robić jak sie mam wolne
moce przerobowe.

Zaryzykuję twierdzenie - albo jakiś prezes nie umie powiedzieć pracownikom
czego oczekuje albo nie umie tego wyegzekwować.  Zadaniem informatyka jest
przygotować stanowiska pracy od strony informatycznej jako doradca/przyjaciel
co można i jak to zrobić a nie jako kolejny klawisz czego zabronić i za co
ukarać.

Ciekawe jak takie ukracanie wszyskiego wpływa na atmosferę pracy _całego_
zakładu???  Domniemywam, że zakazy są nie tylko w komputerach.....

Miesiu
--
ZOBACZ NAJTAŃSZY W POLSCE PLAYER MP3 W ZEGARKU NA RĘKĘ:
http://www.swistak.pl/user_info_aukcje.html?sort=cena_obecna&id=46307