omijanie ograniczen dzieki openproxy

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Pon, 23 Maj 2005, 09:08:09 CEST

>Ciekawe jak takie ukracanie wszyskiego wpływa na atmosferę pracy _całego_
>zakładu???  Domniemywam, że zakazy są nie tylko w komputerach.....

Pracowałem kiedyś jako grafik w takim zakładzie, wspaniała atmosfera, ludzie
zostawali po godzinach żeby dokończyć robotę (musiała być zrobiona w
terminie), można było się zrelaksować w internecie... A potem zakład robił
się co raz większy, więcej pracowników (niekoniecznie z poczuciem obowiązku)
i zaczęło się przykręcanie śruby - wszystkim. Atmosfera - szkoda gadać,
jeden na drugiego patrzył wilkiem itd.
Już tam nie pracuję (zwolniłem się), zarabiam mniej, ale jestem zdrowy na
umyśle ;)
--
Krystian