Instalacja wiewiórki

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 23 Maj 2005, 21:42:32 CEST

Czy ktoś mógłby mi powiedzieć, z czego wynika następujący błąd?
Zainstalowałem dzisiaj na czyściutkim systemie squirrelmaila wspieranego
przez postfiksa, courier-imap i php-5.0.4-6, wszystko z AC+ready. I o ile
poprawnie dostaje się do zawartości skrzynki z listami (Maildir działa), o
tyle w ramce po lewej stronie niezmiennie dostaję:

ERROR : Could not complete request.
 Query: CREATE "Maildir/Sent"
Reason Given: Invalid mailbox name.

Oczywiście wygląda to paskudnie. Czy jest jakaś specjalna rzecz, którą
potrzebuję zainstalować? Dla formalności, obecnie jest:

poldek> ls -I courier* squirrel* php*
courier-authlib-0.55-2
courier-imap-4.0.2-3
courier-imap-common-4.0.2-3
courier-imap-maildirmake-4.0.2-3
courier-imap-pop3-4.0.2-3
php-5.0.4-6
php-common-5.0.4-6
php-fam-5.0.4-6
php-gettext-5.0.4-6
php-pcre-5.0.4-6
php-posix-5.0.4-6
php-zlib-5.0.4-6
squirrelmail-1.4.4-1
squirrelmail-change_pass-1.4.4-1

Pozdrawiam i oczekuję na jakieś wskazówki.