reiser4 + resize

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Czw, 26 Maj 2005, 15:45:56 CEST

On Mon, May 23, 2005 at 09:35:06PM +0200, Piotr 'drozdo' Drozdowski wrote:
> wie ktoś może kiedy można się spodziewać możliwości resizeowania partycji z
> reiserem4? W pakiecie reiser4progs nie ma odpowiedniego utilsa, chociaż man
> do niego jest. Oryginalny spec ze źródeł reiser4progs z namesys.com próbuje
> nawet budować resizefs.reiser4 ale nie znajduje plików.

To raczej pytanie do Hansa Reisera i jego współpracowników. Odpowiedź
zaś brzmi - nieprędko. Swego czasu googlałem na ten temat - możliwość
zmiany rozmiaru filesystemu to dla mnie konieczność przy LVMie.
Prawdopodobnie ktoś by musiał takie prace zasponsorować.

   PLD Linux developer   | Everybody needs some solid rock, I know I do.