Instalacja wiewiórki

Maciej Krzyzanowski maciek w hsm.net.pl
Pon, 23 Maj 2005, 22:21:24 CEST

Dnia poniedziałek, 23 maja 2005 21:42, Łukasz Maśko napisał:
> Czy ktoś mógłby mi powiedzieć, z czego wynika następujący błąd?
> Zainstalowałem dzisiaj na czyściutkim systemie squirrelmaila wspieranego
> przez postfiksa, courier-imap i php-5.0.4-6, wszystko z AC+ready. I o ile
> poprawnie dostaje się do zawartości skrzynki z listami (Maildir działa), o
> tyle w ramce po lewej stronie niezmiennie dostaję:

<ialem ten sam problem z courierem i wiewiorka, poradziloem sobie w
konfiguracji wiewiorki, jako przedrostek do tworzonych folderow 'inbox.'.
W ten sposob wiewiorek tworzy foldery tylko jako podfoldery w inbox. Folderow
na poziomie inbox (nie bedacych podfolderami inbox) courier-imap nie pozwala
tworzyc...czemu ? nie udalo mi sie rozwiklac.

Maciej Krzyzanowski
maciek w hsm.net.pl