Instalacja wiewiórki

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 23 Maj 2005, 22:48:32 CEST

Dnia poniedziałek, 23 maja 2005 22:21, Maciej Krzyzanowski napisał:
[...]
> <ialem ten sam problem z courierem i wiewiorka, poradziloem sobie w
> konfiguracji wiewiorki, jako przedrostek do tworzonych folderow 'inbox.'.
> W ten sposob wiewiorek tworzy foldery tylko jako podfoldery w inbox.
> Folderow na poziomie inbox (nie bedacych podfolderami inbox) courier-imap
> nie pozwala tworzyc...czemu ? nie udalo mi sie rozwiklac.

Mój maildir mieści się w katalogu Maildir. Ustawienia mam w tej chwili
takie:

SquirrelMail Configuration : Read: config.php (1.4.0)
Folder Defaults
1.  Default Folder Prefix         : Maildir/
2.  Show Folder Prefix Option     : false
3.  Trash Folder                  : trash
4.  Sent Folder                   : sent
5.  Drafts Folder                 : drafts
6.  By default, move to trash     : true
7.  By default, move to sent      : true
8.  By default, save as draft     : true
9.  List Special Folders First    : true
10. Show Special Folders Color    : true
11. Auto Expunge                  : true
12. Default Sub. of INBOX         : true
13. Show 'Contain Sub.' Option    : true
14. Default Unseen Notify         : 2
15. Default Unseen Type           : 1
16. Auto Create Special Folders   : true
17. Folder Delete Bypasses Trash  : false
18. Enable /NoSelect folder fix   : false

Próbowałem różnych kombinacji z ustawieniem prefixu oraz znazw smietnika i
pozostałych folderów. Ale w kółko mam ten sam błąd. A w logach dostaję
takie coś:

May 16 18:35:07 yen imapd: Failed to create cache file: maildirwatch (ed)
May 16 18:35:07 yen imapd: Error: Input/output error
May 16 18:35:07 yen imapd: Check for proper operation and configuration
May 16 18:35:07 yen imapd: of the File Access Monitor daemon (famd).

I już nie wiem co jest nie tak :-(